لوله های دقیق صنایع بخار

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. محصولات
  4. chevron_right
  5. لوله های دقیق صنایع بخار

لوله های دقیق صنایع بخار

دیگ بخار عبارت است از یک مخزن بسته که در آن بخار آب جهت استفاده در خارج از آن توسط گرمای ناشی از احتراق سوخت تولید می‌شود. داخل دیگ بخار شامل دو بخش طرف آتش و طرف آب است. سطح گرمایی دیگ بخار به مجموع کلیه سطوح در طرف آتش دیگ بخار اطلاق می‌شود. تمام بخش‌های داخلی و تحت فشار یک دیگ بخار از آلیاژهای آهنی ساخته می‌شوند. لوله های دقیق صنایع بخار که در دیگ‌های بخار کاربرد دارند از نظر نوع جنس به دو دسته چدنی و فولادی تقسیم‌بندی می‌شوند. دیگ بخار چدنی برای تولید بخار کم فشار ساخته می‌شود. اکثر دیگ‌های بخار از نوع فولادی هستند.

یکی از پرکاربرد ترین دیگ های لوله آبی می باشند که در صنایع بخار جهت گرم کردن آب درون لوله دقیق بکار برده می شود.

لوله‌های دقیق دیگ بخار آتش خوار

در دیگ‌های بخار فایر تیوب: انتقال حرارت در دستگاه‌های بخارشوی صنعتی یا دیگ بخار یا بویلر صنعتی، از طریق این لوله‌ها انجام می‌شود. هوای مشتعل شده از سمت مشعل از کوره دیگ بخار گذشته و به داخل لوله‌های دقیق آتش‌خوار حرارت با دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد هدایت می‌شود و بیرون این لوله‌های آتش خوار آب وجود دارد که این آب در اثر تبادل حرارت با این لوله‌ها به بخار تبدیل می‌شود. بیشترین عامل تعیین قیمت در دستگاه کارواش بخار و بخارشوی صنعتی کیفیت این لوله‌ها است چرا که باید ظرفیت تحمل این میزان حرارت در کنار دمای آب را داشته باشند.

لوله‌های آتش خوار در دیگ بخار واترتیوب: در دیگ‌های واترتیوب آب از درون لوله‌ها عبور کرده و سطح خارجی لوله‌ها با هوای مشتعل شده و داغ تبادل حرارت می‌کند. لوله‌های آتش‌خوار در این نوع دیگ بخار باید تحمل فشار بیشتری نسبت به دیگ‌های بخار فایرتیوب داشته باشند بنابراین جنس آلیاژ به کار رفته آنها متفاوت است.

از لوله آتشخوار برای ساخت دیگ‌های بخار، دیگ‌های روغن، صنابع لبنیات‌سازی، مبدل‌های حرارتی و به طور کلی هر جا که فشار و حرارت بالا همزمان مورد نیاز باشد، از این لوله‌ها استفاده می‌شود.

همچنین برای بررسی محصولات لوله های سیلندری ، لوله های دقیق صنعتی ، لوله های دقیق صنعت خودرو ، بوش های دقیق فلزی ، لوله های دقیق سری تراشی ، لوله های دقیق صنایع بخار ، لوله های بدون درز و لوله های درز مخفی با ما تماس بگیرید

لوله های دقیق صنایع بخار