لوله های دقیق صنعت خودرو

لوله های دقیق صنعت خودرو

در صنایع خودرو سازی لوله یکی از پرکاربرد ترین مواد اولیه محسوب می شود. لوله های به کار رفته در خودرو اشکال و انواع گوناگونی دارند به طور مثال لوله های مناسب برای خم کاری ، لوله های سیلندری ، لوله های دارای سختی بالا ، لوله های درز مخفی  ، لوله های بدون درز با سایز دقیق و …. . این شرکت با در اختیار داشتن دانش روز  دنیا توان تولید هرگونه لوله مطابق با نیاز خودرو سازان داخلی را دارد.

لوله دقیق فولادی صنعت خودرو

لوله دقیق فولادی خودرو یکی از انواع لوله های جوش داده شده با دقت بالا است. این لوله نوع اصلی لوله خودرو است.
انواع اصلی لوله های فولادی جوش داده شده اتومبیل عبارتند از:

لوله محور اتومبیل
لوله تراکم صدا خفه کن اتومبیل
لوله اگزوز اتومبیل
لوله پشته لوله بازویی ، اتومبیل ، کمک فنر و غیره.

علاوه بر این ، لوله های فولادی بدون درز برای خودروها همچنین از طیف گسترده ای از لوله های بدون درز از استیل ضد زنگ در صنعت خودرو استفاده می کنند ،که به طور عمده برای سیستم های اگزوز خودرو استفاده میشوند.
خودروها بیش از ۱٪ از فولاد ضد زنگ و ۸۰٪ از فولاد ضدزنگ فریت را تشکیل می دهند.

استفاده های لوله فولادی دقیق در صنعت خودرو

اگزوز لوله های فولادی خودرو آخرین تست های مدرن روز لوله اگزوز ، لوله ، شلنگ ، مبدل و صدا خفه کن مرکز را پاس می کنند.
صدا خفه کن اتومبیل عمدتاً از لوله جوش داده شده از استیل ضدزنگ ساخته شده است. بعلاوه از لوله محور برای شاسی ، مونتاژ محور جلو شاسی و آستانه تحمل بوش لوله بدون درز ، دروازه شهر پدال ترمز ، کولر گازی خنک کننده و لوله آب سردکننده اصلی لوله ، لوله تهویه مطبوع و سنسور لوله،میراگرهای فرمان لوله های فولادی بدون درز ، لوله های بدون درز و استوانه با نیازهای ویژه استفاده می شود.

دیفرانسیل اتومبیل چرخ های محرک چپ و راست (یا جلو و عقب) را قادر می سازد تا با سرعت های مختلف چرخانده شوند. لوله فولادی خودرو عمدتاً از چرخ دنده های سمت چپ و راست ، دو چرخ دنده سیاره ای و یک حامل تشکیل شده است.
عملکرد لوله این است که چرخهای چپ و راست را در هنگام چرخش یا رانندگی در جاده های ناهموار ، با سرعت های مختلف می چرخاند، یعنی حرکت غلتکی خالص چرخ های رانندگی در هر دو طرف را کنترل میکند.

همچنین برای بررسی محصولات لوله های سیلندری ، لوله های دقیق صنعتی ، لوله های دقیق صنعت خودرو ، بوش های دقیق فلزی ، لوله های دقیق سری تراشی ، لوله های دقیق صنایع بخار ، لوله های بدون درز و لوله های درز مخفی با ما تماس بگیرید

لوله های دقیق صنعت خودرو