لوله های سیلندری

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. محصولات
  4. chevron_right
  5. لوله های سیلندری

لوله های سیلندری

شرکت باراد به عنوان اولین تولیدکننده در ایران موفق به تولید لوله سیلندری H8 و H9 شده است. لوله های سیلندری

لوله های سیلندری از نظر کیفیت کاملا قابل رقابت با مشابه خارجی هستند . محصولات ما در صورت درخواست مشتری و مطابق با نیاز ایشان از هر نظر مورد آزمایش و نتایج آزمایش به صورت مستند  و با ضمانت کیفیت مطلوب در اختیار مشتری قرار می گیرد.

کاربرد اصلی لوله سیلندری

برای ساخت جک های هیدرولیک ، پنوماتیک استفاده می‌شود. این لوله ها به روش کشش سرد تولید شده و با کمک فرایند کشش سرد ، لوله های بدون درز جهت انجام فرایند سنگ زنی نزدیک به اندازه نهایی می‌شوند.

روش های تولید لوله سیلندری

هونینگ کاری Honing Process

سنگ زنی ساچمه‌ای Roller Burnished Process

لوله هایی که به روش هونینگ کاری تولید می‌شوند در بازار به H8 و لوله‌هایی که به روش سنگ زنی ساچمه‌ای تولید می‌شوند در بازار به H9 شناخته می‌شوند. جنس لوله های سیلندری معمولا St52 است. البته بعضی از سایز های لوله ها با برند چینی Sk22 است.

این لوله ها که به روش کشش سرد تولید می شوند نسبت به لوله های مانسمان دارای دانسیته بیشتری هستند به سبب همین ویژگی تراکم مولکولی بیشتر و با ضخامت های مشابه می توانند فشار هیدرولیکی بیشتری تحمل کنند.

این لوله ها با برند های ترک ، رومانی ، چینی در بازار موجود هستند و به صورت برشی و شاخه عرضه می‌شود.

یکی از کاربردهای اصلی تولید لوله سیلندری در ساخت لوله کمک فنر می باشد.

لوله های با تلرانس H8

این گروه از لوله ها از سایز 50*40 الی 300*250 از جنس ST52 سرد کشیده Cold Drown Tubes با طول شاخه 6 الی 7 متر می باشد که در هیدرولیک و ساخت جک ها استفاده می شود .

لوله های با تلرانس H9

یک مرحله مانده به پولیش این گروه از لوله ها از سایز 30*25 الی 115*100 از جنس ST52 سرد کشیده (Cold Drown Tubes) با طول شاخه 6 الی 8 مترمی باشد که فقط در هیدرولیک ساخت جک های غیر حساس مثل بازوی جک تراکتور مورد مصرف می باشد که در این نوع جک ها استفاده از پکینگ های U شکل الزامی است.

همچنین برای بررسی محصولات لوله های سیلندری ، لوله های دقیق صنعتی ، لوله های دقیق صنعت خودرو ، بوش های دقیق فلزی ، لوله های دقیق سری تراشی ، لوله های دقیق صنایع بخار ، لوله های بدون درز و لوله های درز مخفی با ما تماس بگیرید

لوله سیلندری