لوله های دقیق صنعتی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. محصولات
  4. chevron_right
  5. لوله های دقیق صنعتی

لوله های دقیق صنعتی

لوله های دقیق صنعتی تولید شده به روش کشش سرد به علت دارا بودن خواص مکانیکی بسیار مطلوب و قابل کنترل و همچنین صافی سطح بالا در صنایع مختلف کاربردی و مورد نیاز هستند. تولید لوله سیلندری به روش کشش سرد به علت فرم دهی و جهت دهی موازی و یکنواخت به مولکول های فلز باعث افزایش استحکام فلز در مقابل تنش های طولی و عرضی می شوند .

در واقع اگر از نظر آزمون تنش کرنش بررسی کنیم، فلز در کشش سرد حد کشسان خود را پشت سر می گذارد و به تغییر شکل مومسان میرسد که این بازه ی plastic در فلزات از نظر استحکامی بهترین شرایط مکانیکی را برای فعالیت های صنعتی دارد. گروه صنعتی باراد توانایی تولید لوله بدون درز فولادی با هر آلیاژی طبق نیاز مشتری از سایز بیرونی ۲۵ تا ۷۶ با ۰٫۰۵ ± دقت در قطر داخلی و بیرونی را دارد.

این محدودیت سایز با توجه به نیاز تا به امروز مشتریان بوده است و در صورت سفارش قابل توجه نسبت به تغییر محدودیت ها باراد توانایی تولید لوله دقیق سایز های بالاتر را دارا میباشد.

لوله دقیق یکی از اجزای مهم سیستم های لوله کشی می باشد و معمولاً پرکاربردترین جنس مورد استفاده در این سیستم ها ، نوع فولادی آن است. اهمیت استفاده از لوله های فولادی در سیستم های لوله‌کشی به دلیل دارا بودن ویژگی هایی از قبیل استحکام بالا، مقاومت در برابر گرما و مقاومت نسبی در برابر خوردگی می باشد.
عملیات ساخت لوله های فولادی باکیفیت توسط شرکت خصوصی لوله دقیق باراد انجام می شود.

کیفیت

متعهد به بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت خود برای اطمینان از ارزش ، خدمات و قابلیت اطمینان برای مشتریان خود در حالی که مطابق با الزامات است با تعیین اهداف و مرور دوره ای می باشد.

همچنین برای بررسی محصولات لوله سیلندری ، لوله دقیق صنعت خودرو ، بوش های دقیق فلزی ، لوله سری تراشی ، لوله های دقیق صنایع بخار ، لوله بدون درز و لوله درز مخفی با ما تماس بگیرید

لوله های دقیق صنعتی