لوله های بدون درز و کششی مناسب دیگ بخار و مخازن تحت فشار

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. محصولات
  4. chevron_right
  5. لوله های بدون درز و کششی مناسب دیگ بخار و مخازن تحت فشار

لوله های بدون درز و کششی مناسب دیگ بخار و مخازن تحت فشار

در صنایع دیگ های بخار و مبدل های حرارتی همیشه مهم ترین دغدغه تولید کنندگان تهیه لوله های بدون درز است زیرا در این صنایع لوله های مورد نیاز باید توانایی تحمل فشار های بالا را داشته باشند.

در سال های گذشته در ایران نوعی از لوله با عنوان بدون درز به بازار آمد که بسیاری از تولید کنندگان این صنف بعد از استفاده از آنها دچار مشکلات عدیده گردیدند . زیرا در فرآیند ساخت کندانسور (مرحله والس زدن) و یا زیر فشار های بالای بخار  در مبدل های حرارتی ترک می خوردند.

این شرکت با بدست آوردن دانش روز دنیا و انجام آزمایشات بسیار، موفق به تولید لوله با توان مطلوب برای تحمل فشار های بالا گردیده است.

در هر صورت بر اساس نیاز مشتری ما توانایی تولید لوله های دقیق کششی از لوله های مانیسمان را داریم و در صورت درخواست شما میتوانیم با ارائه محصول با کیفیت بدون درز به شما خدمت کنیم.

تولیدات این شرکت از سایز ۲۵mm تا ۷۶mm با دقت ±۰٫۰۵ در قطر خارجی و داخلی از لوله های درز دار مانیسمان می باشد. لازم به ذکر است در صورت سفارش قابل توجه محدودیت سایز قابل رفع می باشد.

لوله بدون درز (Seamless pipe) که به مانسمان یا مانیسمان نیز مشهور است یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی است که در صنعت نفت، پتروشیمی، گاز و همچنین در قطعه سازی مصارف فراوانی دارد. لوله‌های دقیق و لوله سیلندری در بازار همچنین به عنوان مقاطع ضخیم و بسیار مقاوم تحت فشار شناخته می‌شود زیرا به دلیل یکنواخت بودن و نداشتن درز جوش، دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشار و تنش‌های فیزیکی است به طوری که به خوبی خود را در هر نوع شرایط آب و هوایی مطابقت می‌دهد. پروسه تولید مانسمان برای ساخت لوله مانسمان از استاندارد ASTM به شماره A106 و A53 و همچنین استاندارد نفت و گاز API 5L استفاده می‌شود.

همچنین برای بررسی محصولات لوله های سیلندری ، لوله های دقیق صنعتی ، لوله های دقیق صنعت خودرو ، بوش های دقیق فلزی ، لوله های دقیق سری تراشی ، لوله دقیق صنایع بخار و لوله درز مخفی با ما تماس بگیرید

لوله های درز مخفی